dimecres, 16 de febrer del 2011

Mazinger Z a Barcelona


Un amic meu esquizofrènic m'assegura que a dins d'aquell hotel tan modern, "superfashion" i tan poc sostenible que es troba a la Barceloneta no hi ha turistes ni recepcionistes. El meu amic pensa que a dins d'aquelles boniques formes geomètriques s'hi troba tancat el seu robot preferit: el Mazinger Z.
Jo m'esforço en explicar-li que aquest robot només és un dibuix animat d'una coneguda sèrie d'animació japonesa i que aquell hotel és: doncs això, simplement un hotel de luxe. Un hotel de luxe per a yuppies, actors de Hollywood, i en general tota aquella mena de turistes que quan viatgen a una ciutat es tanquen en una bombolla artificial i no se "n'enteren" de res. L'hotel es super-mega-guay (si us plau, llegiu això amb accent de nena pija de Pedralbes i amb veueta de gilipolles) i té de tot: vistes a la Barceloneta, spas gegants, restaurant de luxe,... no hi falta de res. La seva pàgina web és molt "chuli" i  està en molts idiomes: castellà, anglès, italià, xinès, japonès i francès. Seria un detallet que algun dia hi incloguessin l'idioma que s'ha parlat durant els passats mil anys a la ciutat comtal. 

De totes formes l'alcalde de la meva ciutat diu que és important que hi hagi aquesta mena d'hotels ja que suposo que ajuden a que Barcelona sigui una ciutat encara més cool, fashion i trendy del que és. També, suposo, que aquest hotel deu generar uns quants llocs de treball i sobretot molts impostos que van a  parar a les arques de l'ajuntament. En fi, que no seré jo qui critiqui aquest hotel. A més a més la seva estructura és molt geomètrica  i a dins s'hi troba el Mazinger Z! O almenys això és el que creu el meu amic.   

Així que espero que algun dia el Mazinger Z surti d'una vegada a l'exterior i es dediqui a fer una mica de neteja a la meva estimada ciutat. Si us plau Mazinger, no facis mal als pobres turistes, són bona gent i deixen molta pasta a la ciutat. Però, si us plau,  t'ho demano: DESTRUEIX TOTS ELS CAFÈS STARBUCKS  DE LA CIUTAT! Les galledes de cafè que et donen en aquests locals són simplement vomitives i no hi ha qui se les acabi. És el cafè més horrorós del Planeta Terra. I  a més a més no suporto a tots aquest estudiants Erasmus nens de papà que es passen hores i hores amb el seu portàtil Macintosh estirats al sofà dels Starbucks. Si us plau, Mazinger, no facis mal a aquests nenets fills-de-papà ja que també són fills de Déu, però agafa el seu puto Macintosh i esclafa'l contra la paret d'aquest maleït local. O encara millor: pren-li's els seus Macs i les seves Blackberries i fes-ne una enorme pila davant de la façana de la Passió de la Sagrada Família i finalment els esclafes tots i els fons amb els teus poderosos raigs foto-atòmics. Amén.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

ja, ja, ja...
li faltava una mica de sentit de l'humor al teu blog. Sempre et poses tan seriós i trascendent que s'agraeix una mica d'ironia i humor

Pere

joan ha dit...

Després d'haver-me currat un text molt divertit.... un petit error l'ha esborrat!..... ara vull descarregar jo la meva fùria amb els punys fora o el potent "Fuego de Pecho"....,potser un altre dia amb molt més temps!.....

joan ha dit...

El Mazinger ha de tornar al Japó, el necesiten!....

joan ha dit...

Faig un exercici de memòria per intentar enrecordar-me de què dèia la traducció al castellà dels nostres dibuixos favorits.... "la maldad, el terror, Koji puede controlar... y con él su robot... Maazinger..... Mazinger es fuerte es bravo es una furia..... no pueden con él preparado a combatir está...... mazinger mazinger..... mazinger Sí!." potser m'he deixat alguna estrofa, o potser he canviat alguna paraula..... però escoltar-la avui en nipó..... m'ha donat la força necesària per fer front a tots els mals moderns que ens negiteixen!...... Mazinger Sí!.